Mijn vader runt al meer dan 20 jaar een Biologische vleesveeboerderij. Puur objectief kan ik stellen dat hij daar zeer goed in is en een product van hoge kwaliteit aflevert aan zijn klanten. Daar hoort natuurlijk een mooie website bij, tot een tijd geleden vond je nog steeds de oude online. Die functionerende, maar zeer verouderde website was van mijn hand – daterend van 2008 en toen nog gemaakt in Dreamweaver.
Een update van zowel het logo, de website als de informatie was dus noodzakelijk. De nieuwe website vind je nu online.
Enkele feiten:
– gebouwd en vormgegeven door mij
– de tekst werd aangeleverd door de klant
– de eindredactie en copywriting gebeurden door mij
– look & feel zijn ontwikkelt door mij
– GDPR (privacy- en cookiebeleid) zijn volgens de waarden van het bedrijf door mij geschreven
Het ontwikkelen van een nieuwe website neemt zoveel tijd in beslag als je zelf wil natuurlijk. Omdat de oude website van de Natlandhoeve nog up and running was, maakten we de afspraak dat de eerste ontwikkelingsfase geen specifieke deadline had. Toen indeling en vormgeving afgeklopt en uitgewerkt waren, is een niet té strakke deadline vastgelegd, maar wél een realistische en doordachte.
Voor dit project werkte ik samen met één partner. Tussentijdse korte meetings om progress te bespreken, werden on the go ingelast. Uiteindelijk lanceerden we de website begin november 2019. Een website leeft, we bouwen hier gaandeweg aan verder.
Geef een reactie